صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۲۹۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف کرمان از ارسال محموله کمک‌های این اداره به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان‌ امروز دوشنبه، 30 دی‌ماه با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان سیستان‌و‌بلوچستان و لزوم ساماندهی و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده این استان،  گفت: از محل درآمد موقوفات و کمک‌های متولیان موقوفات استان کرمان محموله‌هایی شامل ۱۵ هزار بسته آب معدنی برای مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد از محل نیات موقوفات منطبق استان کرمان به‌منظور کمک به تأمین و خرید مواد غذایی و خوراکی مردم سیل‌زده در اختیار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان‌و‌بلوچستان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به کمک‌های این اداره در رخداد سیل فروردین‌ماه امسال در خوزستان بیان کرد: از محل درآمد موقوفات استان کرمان بیش از سه میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اختصاص داده شد.

مدیر‌کل اوقاف کرمان تصریح کرد: تمام فعالیت و اقدامات اوقاف در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش و از محل در آمد حاصل شده از موقوفات انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: استان کرمان از لحاظ کمیت موقوفات جزو استان‌های شاخص در سطح کشور مطرح است و موقوفات این استان بیشتر مربوط به برنامه‌های عزاداری است و منابع اختصاص یافته به مناطق سیل‌زده کشور از محل نیات موقوفات منطبق و کمک‌های متولیان و خیران تأمین شده است.

انتهای پیام