صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۴۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

کانون خبرنگاران نبأ ــ خانواده شهدای گرانقدر محله حصار و سربازان سپاه شهرستان طرقبه شاندیز در کنار سایر مردم ولایت‌مدار این شهرستان، در کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستان همدل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ این روزها هوای طبیعت بس سرد و سخت است اما، دل‌های سرشار از محبت و عشق به هموطن، پیر و جوان و کودک از زن و مرد ایران اسلامی گرمایی عجیب به این سرزمین پاک و اسطوره‌ای بخشیده است.
و اینک خانواده‌های معظم شهدا، همانان که روزی از جان فرزندان، پدران و همسران خود برای حفظ امنیت و آسایش ملت بزرگ ایران اسلامی و پاسداری از انقلاب ارزشمند اسلامی این سرزمین گذشتند، امروز نیز از مال خود در راه کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستان گذشتند.

خانواده‌های شهیدان رضوانی، خاوری، بخشیان و زعفرانی، از شهدای گرانقدر محله حصار شهر طرقبه، نیز در کنار مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این محله، کمک‌های نقدی، پوشاک و البسه گرم را برای هموطنان سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان، اهدا کردند.
همچنین تعدادی از سربازان سپاه شهرستان طرقبه شاندیز با اهدای لباس گرم، دستکش و کوله‌پشتی‌های خود در این امر خداپسندانه شرکت کردند.
محمدصادق بهمنی، دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی، دبستان کریم محله حصار، نیز با اهدای کتاب داستان و دست نوشته همراه با نقاشی خود با عنوان «سلام دوست عزیز من، من این دو کتاب را به تو هدیه می‌کنم، تقدیم با عشق» محبت و نوع‌دوستی خود را به کودکان سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان ابراز کرد.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام