صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۸۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی، همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کمشچه اصفهان به تلاوت می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن الکریم شهر کمشچه به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قران کریم را برگزار می‌کند.

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی، طبق برنامه سالانه این مرکز قرآنی برگزار می‌شود. محفل انس با قرآن کریم در سال جاری روز پنجشنبه، 24 بهمن‌ماه، ساعت 19 در مصلی امام خمینی(ره) شهر کمشچه برپا می‌شود.

مراسم معنوی با تلاوت احمد زینعلی، از اساتید و قاریان ممتاز استان اصفهان شروع می‌شود. در ادامه گروه هم‌خوانی از استعدادهای درخشان شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

همچنین گزارشی از فعالیت‌های دارالقرآن الکریم از سوی مهدی نادی، مدیر دارالقرآن الکریم شهر کمشچه برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود. اجرای گروه سرود و تلاوت سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی کشور، از برنامه‌های پایانی این مراسم است.

یادآور می‌شود، کُمشِچِه شهری در بخش حبیب‌آباد از شهرستان برخوار در استان اصفهان است. دارالقرآن الکریم از سال 1364 با کسب مجوز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های آموزش قران کریم را آغاز کرد. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این مؤسسه، برپایی کلاس‌های آموزش تخصصی قرآئت قرآن برای کودکان و نوجوانان 9 تا 15 سال است.

انتهای پیام