صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

امام جمعه ارومیه گفت: حضور حداکثری در حماسه‌آفرینی انتخابات موجب ناامیدی دشمن و تضمین امنیت و اقتدار کشور می‌شود‌.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام‌جمعه ارومیه، امروز، دوم اسفند ماه در دقایق ابتدایی رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد قائم(عج) ارومیه اظهار کرد: شرکت در انتخابات از واجبات شرعی و ملی است و طبق منویات مقام معظم رهبری بهتر است مردم در ساعت‌های اولیه در این امر خطیر شرکت کنند.

وی افزود: همکاری قوه مقننه با همکاری سایر قوای کشور، موجب قدرتمندتر شدن مجلس می‌شود و به این صورت می‌تواند در امر تصمیم‌گیری برای آینده کشور به نحو شایسته‌تری عمل کند. سرزمین ما باید قوی و قدرتمند بوده که یکی از معیارهای قدرت، مجلس قوی متشکل از نمایندگان شجاع، عالم، سیاستمدار و عاقل است که باید مردم در انتخاب آن‌ها با آگاهی، دقت و بصیرت عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در این حماسه‌آفرینی موجب ناامیدی دشمن و تضمین امنیت و اقتدار کشور می‌شود‌.

وی تصریح کرد: از عواملی که باعث قوی‌تر شدن مجلس می‌شود حضور حداکثری در انتخابات بوده و اگر افراد صالح و شایسته انتخاب شوند مشکلات کشور سریع‌تر برطرف می‌شود و قوانین بهتری وضع می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در ارومیه گفت: مردم باید با آگاهی و بصیرت افراد آگاه را انتخاب کرده و به وظیفه شرعی و اسلامی خود عمل کنند تا فرصت دخالت در امور کشور را به دشمنان ندهند.

انتهای پیام