صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا در کشور تا اطلاع ثانوی اعزام زائران به عتبات عالیات متوقف شده است.

جواد شاد، رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه براساس تصمیمات مرکز به دلیل شرایط موجود و رعایت مسائل بهداشتی فعلاً اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلاً متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور صورت گرفته است.

وی افزود: روز دوشنبه، 5 اسفندماه نیز مسئولان ذیربط در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم‌گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته‌اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

شاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، بیان کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عالیات عراق رسانده می‌شود.

انتهای پیام