صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۶۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
در نوروز ۹۹؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری پویش عید همدلی با هدف ماندن در خانه و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، در نیمه نخست فروردین 99 خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری گفت: پویش مردمی عید همدلی در استان با هدف ماندن در خانه و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا در نیمه نخست فروردین 99 برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش در قالب ارسال کلیپ دو دقیقه‌ای با موضوعات سرگرمی، شعر، مسابقه، سرود، مداحی، دکلمه مذهبی کاردستی، بازی‌های بومی و محله و قرائت قرآن در حال برگزاری است و خانواده‌ها می توانند کلیپ‌های تولیدی خود را تا 15 فروردین برای ما ارسال کنند.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: همچنین مردم عزیز استان می‌توانند تصاویر خود با موضوع سفره هفت سین، نماز جماعت، مراسم خانوادگی دعا و مناجات و کلیپ‌های صوتی سه دقیقه‌ای خود را با موضوع خلاصه‌ای از کتاب سه دقیقه در قیامت و کتب مرتبط با زندگی نامه شهدا، برای ما ارسال کنند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: افراد علاقمند می‌توانند آثار خود را به شماره 09138817593 در سه پیام رسان سروش، ایتا و واتس آپ برای ما ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: به 20 نفر از آثار برگزیده، در قالب کلیپ تصویری، 20 کارت هدیه یک میلیون ریالی و 14 اثر برگزیده عکس و کلیپ صوتی هم 14 کارت هدیه پانصد هزار ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام