صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۶۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
در قالب کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از ارسال ۶۰۰ بسته محلول ضدعفونی و ۷۰۰ بسته بهداشتی مخصوص بیماران کرونایی در قالب کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، شامگاه چهارشنبه، بیست و هشتم اسفندماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله، اظهار کرد: در یک مقطعی دشمن برای جنگ از موشک استفاده می‌کرد اما اکنون شکل جنگ تغییر کرده است.
وی افزود: دانشمندان ما تلاش کردند و با دست‌یابی به سلاح موشکی با سرافرازی تمام موجب تقویت نظام و بازدارندگی دشمنان در حمله به میهن اسلامی شدند، اکنون نیز برگ دیگری از محاسبات اجتماعی در کشور رقم خورده و به‌طور قطع دانشمندان تلاش‌های علمی خود را برای پیروزی به‌کار خواهند گرفت، ملت ما روزهای سخت‌تری را پشت سر گذاشته و این روزها را نیز پشت سر خواهد گذاشت.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان شرایط موجود را برخاسته از مناسبات مادی زندگی انسان دانست و گفت: انسان با تخریب طبیعت، فضای سبز و آلوده کردن آب‌های زیرزمینی، از مواهب و نعمت‌های خدادادی به گونه دیگری سودجویی می کند که پیامدهایی دارد.

شاهرخی افزود: ابتلای جهان امروز حاصل رویدادهایی است که دست بشر در آن‌ها دخالت دارد، کرونا به گونه‌ای مناسبات و زندگی اجتماعی همه بشریت را تحت شعاع قرار داده به گونه‌ای که اکنون ۱۶۰ کشور در جدال با این ویروس هستند و به گفته سازمان بهداشت جهانی بقیه کشورها نیز درگیر آن خواهند شد.
وی با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان، پزشکان، پرستاران، فرماندار، امام جمعه و تمام کسانی‌که در خط مقدم جبهه سلامت در حال تلاش هستند، افزود: از همه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتشی، بسیجی، سپاهی و پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد نیز که تاکنون خدمات ارزنده ای در راستای کنترل ویروس کرونا انجام داده‌اند، قدردانی می‌شود. 
وی گفت: از شهروندان سلسله تقاضا داریم در مراسم پنج‌شنبه آخر سال شرکت نکرده و به عنوان یک واجب شرعی آن را به زمان دیگری موکول کنند و همچنین مجالس ترحیم و شادی خود را بدون حضور و اجتماع برگزار نمایند تا هرچه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس در شهرستان سلسله باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان همچنین از ارسال ۶۰۰ بسته محلول ضدعفونی و ۷۰۰ بسته بهداشتی مخصوص بیماران کرونایی خبر داد و گفت: این اقلام بهداشتی در قالب کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی روزهای آینده به شهرستان سلسله ارسال خواهند شد.

انتهای پیام