صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

فرمانده سپاه عاشورا از فعالیت کارگاه‌های ماسک‌دوزی توسط گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: ۱۲۳ کارگاه ماسک‌دوزی تاکنون راه‌اندازی شده که این کارگاه‌ها روزانه ۵۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین‌ خرّم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 6 فروردین ماه، با اشاره به اینکه سپاه عاشورا در سه بعد مشغول ارائه خدمات در زمینه مبارزه با کرونا است، گفت: 14 هزار و 491 نفر از بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمات در تولید ماسک، ضد عفونی و غربالگری هستند.

وی ادامه داد: نخستین اقدام اساسی بر اساس مسئولیت سپاه و بسیج، ضدعفونی کردن اماکن، معابر و خیابان‌ها و مراکز تجمع جمعیتی است که برای همین امر، سه گردان جنگ نوین و 3500 بسیجی جهادگر به‌صورت پیاده و موتوریزه در سراسر استان آغاز به‌کار کردند.

سردار خرم با بیان اینکه امروز بیش از دو میلیون و 500 هزار متر مربع مراکز، معابر و اماکن ضدعفونی شده است، تصریح کرد: در این رابطه 32 هزار و 351 باب مغازه و بازار و مراکز تجمع ضدعفونی شده است و این کار اساسی همچنان به‌صورت روزانه در تبریز و شهرها و بخشی از روستاهای بزرگ استان توسط گردان‌های جنگ نوین سه تیپ امام زمان (عج)، گروه 60 و لشکر 31 عاشورا انجام می‌شود.

وی اقدام دیگر سپاه را رصد تمام شبکه تولید، توزیع و مصرف ماسک و مواد ضدعفونی اعلام کرد و تأکید کرد: در این راستا پنج انبار بزرگ احتکار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه کشف شد و پرونده آنها به دستگاه قضایی تحویل داده شد که فقط در یک مورد، یک میلیون و 414 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده کشف شد که در کنار آن دستکش و ماسک و داروهای کمیاب هم کشف و تحویل مقامات قضایی شد تا بعد از اعلام حکم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شود.

سردار خرم از فعالیت کارگاه‌های ماسک‌دوزی توسط گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: 123 کارگاه ماسک دوزی تاکنون راه‌اندازی شده که این کارگاه‌ها روزانه 50 هزار ماسک تولید می‌کنند و تا امروز 310 هزار ماسک تحویل مراکز توزیع و مردم شده است که در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای آینده مشکل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در آذربایجان شرقی را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام