صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اضافه شدن ۲۵ نفر به آمار مبتلایان کرونا در لرستان، گفت: تا کنون ۳۷ مورد مرگ قطعی هم بر اثر کرونا در لرستان ثبت شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عصر چهارشنبه، 6 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، گفت: با اضافه شدن ۲۵ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان آمار کلی مبتلایان به این بیماری در استان به ۵۶۶ مورد رسیده است.

وی افزود: تاکنون هزار و ۶۲۷ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که ۵۶۶ مورد مثبت و ۹۵۴ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان این‌که از شمار مبتلایان لرستانی تاکنون ۹۶ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: تا به امروز ۳۷  مورد فوت قطعی ثبت شده  این در حالی‌است ۸۵ نفر در بیمارستان بستری هستند و ۳۴۸ نفر نیز در منزل مراقبت می‌شوند.

همچنین، محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا با شناسایی و ساماندهی ۸۸ واحد تولید ماسک به ظرفیت روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تا هفته آینده ضمن برطرف شدن نیاز مردم استان با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

وی افزود: در حال مذاکره با صاحبان ظرفیت‌های جدید تولید ماسک در لرستان هستیم و تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک علاوه‌بر تامین همه نیاز مردم لرستان به سایر استان‌ها هم صادرات ماسک داشته باشیم. 

انتهای پیام