صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۷۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

امام جمعه آرادان با اشاره به ضرورت توجه به راهنمایی دست‌اندکاران بهداشت و درمان و رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا، گفت: مردم برای شکست دادن این بیماری در خانه بمانند.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه آرادان،حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا عصر روز گذشته 7 فروردین با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص)، اظهار کرد: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می‌گردد و لذا باید از همین جا از تلاش‌های دست‌اندرکاران حوزه درمان استان سمنان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان تشکر کرد.

وی ایجاد آرامش و اطمینانِ روحی و تأمین سلامت در جامعه را مرهون همت بلند و تلاش صادقانه مردان و زنانی است که با تمام توان، خالصانه و بی‌وقفه به یاری آسیب‌دیدگان در لحظات اضطراب و نگرانی شتافته دانست و گفت: آنان با ارائه خدمات درمانی و پزشکی زمینه‌ی آسایش عمومی را فراهم می‌سازند زیرا رسالت درمانگران امروز رسالتی مقدس است.

امام جمعه آرادان از مردم درخواست کرد تا از پروردگار متعال و اولیا الهی برای رفع این بیماری و ویروس از کشور و ملت ایران اسلامی و همه مسلمانان عالَم و همه بشریت، و آرزوی شفای عاجل و کامل برای همه آسیب‌دیدگان کمک بخواهند.

وی ادامه داد: از زحمات و خدمات ارزشمند تمامی کسانی که در این روزهای سخت و بحرانی برای بهبود شرایط بیماران و تلاش وافر برای پیشگیری از مبتلا شدن دیگران به این ویروس و بیماری، متحمل زحمات طاقت‌فرسا گردیدند سپاسگزاری و قدرشناسی می‌کنیم.

شریفی‌نیا با تاکید بر اینکه مسئولان با تشکیل جلسات در ستاد مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حضور میدانی و کنترل راه‌های متعدد ورودی به شهرستان نقش پررنگی در حفظ سلامت و بهبود وضعیت جاری شهروندان ایفا کرده‌اند افزود: باید از این افراد به خصوص فرمانداری، سپاه، شهرداری، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، هلال احمر، نیروی انتظامی تقدیر ویژه کرد.

امام جمعه آرادان یادآور شد: به دستورات و راهنمایی دست‌اندرکاران بهداشت و درمان و اصول بهداشتی برای در امان ماندن از این بلیّه و ویروس، ملتزم و پایبند بوده و در خانه بمانند تا انشاالله با استعانت از پروردگار متعال و تضرّع و انابه و توبه به درگاه الهی و توسل به ذیل عنایات حضرات معصومان (ع) و حضرت ولیعصر (عج) هرچه زودتر از شرّ این ویروس خطرناک نجات یابیم.

انتهای پیام