صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۹۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

مدیر واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «پیام‌رسانان سلامت» ۲۵ فرودین ماه سال جاری است.

امید سیاح، مدیر واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با برگزاری جشنواره پیام‌رسانان سلامت و با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پیام‌رسانان سلامت ۲۵ فرودین ماه امسال است، اظهار کرد: این جشنواره در هشت محور ویژه خبرنگاران و عمومی برگزار می‌شود که بخش ویژه شامل خبر و مصاحبه، گزارش، عکس خبری و یادداشت بوده و بخش عمومی شامل اینفوگرافی، پیام فرهنگی، ویدئوکلیپ و طنز با موضوع من در قرنطینه خانگی در قالب متن، عکس و کاریکاتور است.

وی با بیان اینکه در هر قالب سه نفر با رای هیات داوران انتخاب خواهند شد، افزود: به برگزیدگان به ترتیب نفرات اول تا سوم ۶، چهار و دو میلیون ریال جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح اعطا می‌شود.

مدیرمطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بازه زمانی انتشار آثار ارسالی به جشنواره از ۱۵ اسفند ماه ۹۸ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹ باید باشد، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق resanegaran@gmail.com ارسال کنند.

وی امیدآفرینی، آگاهی‌رسانی، مراقبت فردی، مسئولیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی اقدامات پیشگیرانه و مراقبت رسانه‌ای مقابله با کرونا را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

سیاح بیان کرد: جشنواره پیام‌رسانان سلامت با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه استان و قرارگاه رسانه‌ای رک برگزار می‌شود.

انتهای پیام