صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

رییس سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه امام حسن مجتبی(ع)‌ البرز گفت: ۱۴۰ طلبه بسیجی این استان در مراحل مختلف دفن بیماران فوت شده از بیماری ویروسی کرونا اعم از غسل، کفن و دفن فعال هستند.

حجت الاسلام نوراله حسین‌پور، رییس سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه امام حسن مجتبی(ع)‌ البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: ۱۴۰ طلبه بسیجی این استان در مراحل مختلف دفن بیماران فوت شده از بیماری ویروسی کرونا اعم از غسل، کفن و دفن فعال هستند.
وی افزود: از این تعداد طلاب بسیجی، ۷۰ نفر را برادران و ۷۰ نفر دیگر را نیز خواهران طلبه تشکیل می‌دهند که در بهشت علی(ع)، امامزاده جعفر(ع) هشتگرد و شهرستان نظرآباد مستقر هستند.
حسین‌پور بیان کرد: این افراد در قالب گروه‌های جهادی با ازخودگذشتگی به لحاظ درگیری با بیماری ویروسی کرونا فعالیت می‌کنند به طوریکه تاکنون دو نفر از این طلاب در مراحل غسل و کفن به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
وی با بیان اینکه فعالیت در این عرصه نیازمند روحیه جهادی است، گفت: طلاب فعال در این عرصه همچون کادر درمانی از جان خود می‌گذرند و این افراد همچون رزمندگان مدافع حرم که در جبهه دفاع از حرم اهل بیت(ع) می‌جنگند، در جبهه بهداشت تلاش می‌کنند که جز عنایت‌الهی نمی‌تواند باشد.
این مسئول اضافه کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز ضدعفونی، گندزدایی و تولید ماسک در مناطق مختلف استان را به همراه پخش بسته‌های بهداشتی عهده‌دار شده است.

انتهای پیام