صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۲۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در دیدار با معاون اموراداری مالی و حراست بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور، این بنیاد را فرصت بزرگ برای سرمایه‌گذاری در بخش موقوفات عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، یکم اردیبهشت‌ماه در دیدار با معاون اموراداری مالی و حراست بنیاد توسعه عمران موقوفات و بقاع متبرکه کشور، گفت: باید از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این استان در جهت امور وقفی استفاده بسیار شایست‌های شود. وی اهمیت زمان را در انجام کار‌های جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید از موقوفات به عنوان سرمایه‌های جاویدان انسان‌های خیرخواه و نیک اندیش، نگهداری و مراقبتی جدی به عمل آید.
وی بنیادصندوق توسعه و عمران موقوفات کشور را فرصت بزرگی در سرمایه گذاری موقوفات عنوان کرد و افزود:آماده مشارکت و سرمایه گذاری با بنیاد توسعه در گذاری در زمینه‌های تولید، صنعت، کشاورزی، دامپروری، شیلات، ساخت و ساز مسکن، احداث واحد‌های تجاری و فعالیت‌های اداری، رفاهی در موقوفات دارای پتانسیل سرمایه گذاری که در استان ما کم نیستند هستیم.
ستوده گفت: کمک به عمـران، احیـاء، توسعـه، بازسـازی و مرمت موقوفات و اماکن مذهبی و خیریه، مشاوره فنی و مالی، اداری، کارشناسی، ارائه خدمات مدیریت و پیمانکاری در امور کشاورزی، صنعتی، معدنی، معماری، شهرسازی، ساختمانی، راه سازی، و تأسیساتی از دیگر کار‌هایی است که می‌توان با مشارکت بنیاد در راستای احیای موقوفات و آبادانی بقاع متبرکه انجام داد و گام بزرگی برداشت.
معاون امور اداری مالی بنیاد توسعه وعمران موقوفات کشور، این بنیاد را دارای یک ظرفیت در خصوص اقتصاد و اصلاح بخش‌های مختلف برشمرد و افزود: برای تبدیل به یک پتانسیل و ساختار فعال در سیاست‌ها یک تدبیرجدید و نوین را اتخاذ کرده‌ایم.

انتهای پیام