صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

برنامه‌های پیش‌دبستانی فرهنگ‌سرای قرآن به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا، گروه آموزشی پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن بر آن شد تا ادامه فعالیت خود را به صورت مجازی انجام داده و به پایان برساند. این برنامه مجازی از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغار شده و در حال تکمیل است.

کودکان حاضر در این پیش‌دبستانی در طول سال تحصیلی تعداد 12 سوره از جزء 30 قرآن کریم به همراه آیة‌الکرسی را حفظ کرده که این حفظ همراه با شعر، مفهوم و نقاشی آیات انجام می‌شود.

در ادامه و در پایان برنامه‌های این پیش‌دبستانی که مصادف با روز 25 ماه مبارک رمضان است، مسابقه نیز برگزار می‌شود و به تعداد سه نفر از پسران و سه نفر از دخترانی که رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند، جوایزی اهدا خواهد شد.

محمدمهدی خواجه‌محمودآباد، مدیر مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن اظهار کرد: نزدیک به 80 درصد از برنامه‌های این مرکز تا بهمن‌‌ماه سال گذشته انجام شده و 20 درصد باقی نیز در دوران شیوع کرونا به صورت مجازی در حال انجام است.

وی بیان کرد: به تمامی قرآن‌آموزانی که در این مرحله در کلاس‌های حضوری و مجازی شرکت کرده و حایز شرایط شده باشند، گواهینامه پایان دوره و حفظ نیمی از جزء 30 قرآن از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌‌شود.

انتهای پیام