صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۹۸۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد:

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه رعایت تمام اصول بهداشتی در برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر بسیار مهم است، گفت: مساجد و امکانی که آمادگی اجرای منضبط شب‌های احیا را ندارند، وارد برنامه‌ریزی نشوند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‎‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۲۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر، در خصوص برگزاری مراسم شب‌های قدر و اعلام دستورالعمل نحوه برگزاری این آیین، اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار شاکر و سپاسگزار هستیم که شرایط به گونه‌ای شده است که این شب‌های با عظمت قدر، مردم خوبمان محروم نباشند و بتوانند برنامه‌هایی را داشته باشند.

وی افزود: طبیعی است که باید مطابق با شرایط موجود، برنامه‌های امسال را برگزار کرده و بهانه‌ای به دست کسی داده نشود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انتظار می‌رود که مردم تمامی مسائل  بهداشتی را رعایت کنند و از طرفی مساجد و امکانی که آمادگی برای اجرای منضبط شب‌های قدر را ندارند، وارد برنامه نشوند تا با ضایعاتی مواجه نباشیم.

وی تاکید کرد: مساجد و اماکنی که آمادگی لازم را در این خصوص دارند، مقدمات را فراهم کرده و هیأت امنا، پایگاه بسیج و کانون‌‌های فرهنگی مساجد با نظارت ائمه جماعات جلسه برگزار کرده و تمهیدات لازم را فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در مصلای شهرکرد از ساعت 12 تا 2 بامداد نیز برنامه احیا برگزار می‌شود و حیاط مصلی و فضاهای ممکن در درون مصلی و خیابان‌های اطراف هم امکان صوت تدارک دیده می‌شود که لازم است مردم زیرانداز و امکانات همراه خودشان داشته باشند تا بتوانند از این مراسم معنوی به‌خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام