صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۰۳۸۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
تا ۲۰ خرداد؛

معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران معصومیه از تمدید ثبت نام خواهران طلبه در کارگروه تخصصی فضای مجازی خبر داد.

فاطمه حیدری، معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران معصومیه در گفت‌وگو با ایکنا، در خصوص تبلیغ مجازی مبلغان مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه گفت: این موسسه با استفاده از ظرفیت به وجود آمده در ایام کرونا توانست از تهدیدها، فرصتی برای تبلیغ بسازد و با تشکیل گروه‌های تبلیغ مجازی فعالیت‌های طلاب در فضای مجازی را سامان‌دهی کند.

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به منّویات مقام معظم رهبری افزود: ابزار‌های هنری بی‌شک، رساترین، بلیغ‌ترین و کاری‌ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است، لذا باتوجه به تأکید رهبر معظم انقلاب، گروه تولید محصول با هدف تولید آثار هنری و بردن مفاهیم دینی در قالب یک پیام هنرمندانه تشکیل شد.

حیدری ادامه داد: این گروه با ظرفیت طلاب مؤسسه و ساماندهی طلاب سایر حوزه‌های قم و شهرستان‌ها اقدام به تولید بیش از ۱۰۰۰ عکس نوشته، کاربرگ نقاشی برای مناسبت‌های مذهبی، کلیپ‌های کارشناسی اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، بازی‌های جذاب، معرفی کتاب و سایت، پادکست‌های صوتی کرده‌اند.

معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران معصومیه، افزود: این محصولات در کانال گنجینه به آدرس ganjinehasar@ در پیام‌رسان ایتا بارگزاری می‌شود و محتوای ارائه شده به طلاب در قالب مباحث روز جامعه با هدف تعمیق باور‌ها و با توجه به مسائل میز اخلاق، خانواده و سبک زندگی قطب‌های دفتر تبلیغات است.

وی بیان کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت‌های فردی همکاران با موضوع فتوشاپ و تدوین با نرم‌افزار پریمیر برگزار شد و امید است به زودی به صورت رسمی از کانال گنجینه و صفحه آپارات گنجینه رونمایی شود و علاقمندان می‌توانند با عضویت در کانال از مطالب بارگزاری شده جهت تبلیغ مجازی بهره ببرند.

علاقمندان به فعالیت در کارگروه فضای مجازی موسسه می‌توانند جهت ثبت نام به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام