صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان این‌که متأسفانه تاکنون ۱۵۱ نفر در این استان به‌علت کووید ۱۹جان باخته‌اند، گفت: هم‌اکنون ۴۹ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، جمعه، دوم خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۷۱ نفر به آمار مبتلایان جدید کرونا در استان افزوده شده است.

وی با بیان این‌که از ۶۴۷ نمونه خون ارسالی طی بیست و چهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان ۷۱ نمونه مثبت اعلام شده است، افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان هیچ مرگی به‌علت کووید ۱۹ گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: تاکنون بیست و یک هزار و ۳۳ نمونه خون از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که به هفده هزار و ۵۳۳ نمونه پاسخ داده شده است و از این تعداد سه هزار و ۵۸۰ مورد مثبت و سیزده هزار و ۱۳ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان این‌که متأسفانه تاکنون ۱۵۱ نفر در لرستان به‌علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند، ادامه داد: هم‌اکنون ۴۹ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سه هزار و ۳۸۰ نفر در لرستان که مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

انتهای پیام