صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۱۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در آخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه اهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان در اهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در این مراسم گفت: امسال همزمان با سراسر کشور بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در سخنرانی نیمه شعبان، در اهر نیز در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان به همت سپاه، خیرین و بسیجیان این شهرستان اقداماتی در این خصوص در دو مرحله انجام شد و امروز شاهد سومین مرحله از این رزمایش هستیم.
وی افزود: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زمانی که این بیماری منحوس کرونا ریشه کن شود تا حد وسع و امکان کم یا زیاداین برنامه را تا زمانی که نیاز است اجرا کنیم و نگذاریم هیچ فردی در منطقه و شهرستان اهر بدلیل نبود امکانات سختی بکشند.
امام جمعه اهر، در پایان از تلاش‌های سپاه، بسیج، خیرین و اداراتی که در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان نقش داشتند تقدیر و قدردانی نمود.
سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در ادامه این مراسم گفت: در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، امروز نیز در آستانه عید سعید فطر شاهد برگزاری سومین مرحله از این رزمایش در این شهرستان هستیم.
وی افزود: در این مرحله از رزمایش به تعداد 1200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته دویست هزار تومان آماده شده که برای افراد نیازمندی که قبلا توسط پایگاه های شهری و روستایی شناسایی و هدفگذاری شده است توزیع می شود.
وی گفت: تا زمانی که مردم از قبل بیماری منحوس کرونا آسیب می بینند این قول را می‌دهیم که با توجه به اینکه سپاه و بسیج سازمانی مردمی بوده و مردم نوازی، مردم یاری و مردم داری از مسلک و مرام ماست و همچنین مطالبه فرمانده کل قوا است انشاالله تا رسیدن به وضعیت ایده آل در خدمت مردم این شهرستان و منطقه خواهیم بود.
سرهنگ صفی از تمامی خیرینی که در برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه پای کار آمدند خصوصاً مردم فهیم و نوعدوست اهر که همت کردند کمک نقدی و جنسی دادند قدردانی و از فرمانده سپاه عاشورا، امام جمعه، مسئولین ادارات، نهادها، اصناف، آحاد مردم اهر نیز که همراه و همگام با ما در این رزمایش سهیم بودند نیز تشکر کرد.

انتهای پیام