صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۱۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف هرمزگان گفت: ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌ بهرام رنجبر، رئیس اداره امور قرآنی، این نهاد، اظهار کرد: متقاضیان شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم تا ۱۶ خردادماه فرصت دارند تا از طریق سایت my.oghaf.ir، ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مسابقات شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان از ۲۴ خردادماه تا ۲۷ تیرماه است، افزود: مرحله استانی این مسابقات یک مردادماه تا ۲۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بخش‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (ویژه اآایان)، همسرایی و همخوانی (ویژه آقایان)، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان افزود: بخش دعاخوانی مرحله شهرستانی نداشته و به‌صورت استانی برگزار می‌شود و تفسیر نیز از سوره‌ مبارکه مریم تفسیر نمونه یا صفوة‌التفاسير انتخاب شده است.

رنجبر در پایان بیان کرد: اگرچه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان آمادگی کامل برای برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف را دارد، اما تصمیم نهایی چگونگی برگزاری این مسابقات بر اساس تصمیم قرارگاه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان است.

انتهای پیام