صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۲۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری:

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه نمره مستمر و پایان ترم نیمسال اول در معدل پایانی تأثیرگذار است، گفت: شناخت معلم از دانش‌آموز، حضور و غیاب در کلاس‌های آنلاین، فعالیت در موضوعات پژوهشی و ارتباط با معلم در زمان تعطیلی مدارس نیز در نمره پایانی تأثیرگذار است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری امروز 12 خردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه ارزیابی دانش‌آموزان در پایان سال تحصیلی ۹۸-۹۹، اظهار کرد: آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری و معدل پایان سال در دانش‌آموزان نیست.

وی افزود: حدودا ۵ پروژه برای ارزیابی دانش‌آموزان توسط معلمان طراحی می‌شود، ممکن است تعداد این پروژه‌ها کمتر یا بیش‌تر نیز باشد.

قائدامینی با بیان اینکه نمره مستمر و پایان ترم نیمسال اول در معدل پایانی تأثیرگذار است، گفت: شناخت معلم از دانش‌آموز، حضور و غیاب در کلاس‌های آنلاین، فعالیت در موضوعات پژوهشی و ارتباط با معلم در زمان تعطیلی مدارس نیز در نمره پایانی تأثیرگذار است.

انتهای پیام