صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران ۳۰ خرداد را به عنوان زمان برگزاری دومین آزمون از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز اعلام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در دومین دوره مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» ویژه خردادماه کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» برای مطالعه دانشجویان انتخاب و معرفی شده است.

دانشجویان همه رشته‌های دانشگاه‌های تهران و البرز می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون آنلاین به سایت bookrc.ir مراجعه کنند.

در قالب این طرح هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزار و هر مسابقه ۲۴ برگزیده دارد. پس از برگزاری ۸ دوره از این مسابقه طی یکسال جایزه ویژه ۸ بهشت به ۸ برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت (۸ دوره مسابقه) بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

مجموعه مسابقات کتابخوانی دانشجویان در قالب طرح «۸ بهشت» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در نخستین سال برگزاری برای دانشگاه‌های تهران و البرز و در سال دوم برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

این طرح به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام