صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۳۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران، گفت: جشنواره تولیدات البسه اسلامی با حضور طراحان دوخت لباس، تجلیل از فروشندگان محصولات عفاف و حجاب، راه‌اندازی کمپین‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی، مشاوره، قرآنی و... را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران، امروز ۲۰ خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل نخستین جلسه کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: این جلسه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و اعضای کمیته امروز ۲۰ خردادماه در فرمانداری ساری برگزار شد.

وی افزود: کمیته بانوان چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس یکی از کمیته‌های هفدهگانه به شمار میآید که دبیری آن به عهده بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران است.
دبیر کمیته بانوان چهلمین سال دفاع مقدس استان مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر آغاز شده است، گفت: برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در وضعیت کرونا برنامه‌ها در فضای مجازی باید به صورت گسترده برگزار شود، افزود: باید نوآوری و ابتکار در شیوه اجرای برنامه‌ها و جذب مخاطب در این فضا دقت شود.
پازوکی با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس در قالب ۴۲ هفتهشمار تهیه شده است، گفت: تمامی برنامه‌ها با محوریت دفاع مقدس باشکوه و عظمت خاصی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب، افزود: در حادثه ۲۱ تیر سال ۱۳۱۵ و کشف حجاب رضاخانی بیش از ۲ هزار بانوی محجبه به شهادت رسیدند و با توجه به این حادثه، هفت‌های به نام عفاف و حجاب در تقویم مناسبت‌های کشوری نامگذاری شد.
وی به اهمیت حجاب و عفاف زنان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما نمایندگان زنان بوده و مسئول پاسخگویی در این حوزه هستیم.
پازوکی بر ضرورت توجه مسئولین امور بانوان در سطح ادارات به برنامه‌های حجاب و عفاف و چهلمین سال دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: سازمان‌ها و ادارات برنامه‌های خود را حول محور بسیج ببینند و با همکاری بسیج مساجد و محلات، دانشآموزی، دانشجویی و... برنامه‌ها را برگزار کنند.

وی برگزاری جشنواره تولیدات البسه اسلامی با حضور طراحان دوخت لباس، تجلیل از فروشندگان محصولات عفاف و حجاب، تجلیل از دختران تازه محجبه و خانواده‌های آنها، بازخوانی وصیتنامه شهدا توسط دستگاه‌ها درباره حجاب، تهیه مستند با محویت بانوان تازه محجبه، راه‌اندازی کمپین‌های عفاف و حجاب در فضای مجازی، گسترش نرم افزار «خارِچی» با موضوعات مختلف بازارچه، کسب و کار، مشاوره، قرآنی و... را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام