صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
از سوی شهرداری منطقه 10 تهران؛

از زحمات علی‌اکبر توپچی، رئیس سابق فرهنگ‌سرای قرآن، همزمان با جشنواره مؤذنین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ جشنواره مؤذنین شهر به یاد مؤذن انقلاب، مرحوم حسین صبحدل با داوری رحیم خاکی و علی‌اکبر توپچی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان و با مشارکت معاونت اجتماعی ـ فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری تهران برپا شد و امروز، دوم تیرماه، این جشنواره با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

جشنواره مؤذنین در ایام ماه مبارک رمضان در سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا در فضای مجازی برگزار شد. بیش از 320 اثر به مرحله نهایی رسیده بود که طی مراسم امروز از رتبه‌های اول تا سوم هر مقطع سنی تجلیل صورت گرفت.

گزارش تصویری مراسم اختتامیه جشنواره مؤذنین و تجلیل از علی‌اکبر توپچی

همچنین همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با هدف توجه به ارزش‌ها، باورهای دینی و توسعه فرهنگ اسلامی ـ ایرانی و ضرورت اهمیت موضوعات قرآنی در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه، از دختران مقطع سنی 6 تا 9 سال که حافظ یک جزء به بالا بودند، در این مراسم تجلیل شد.

نخستین دوره مسابقه مجازی قرآنی «نسیم انس» طی ماه رمضان در سه گروه سنی خردسال، نوجوان و بزرگسال برگزار شد. در حاشیه این مراسم از تعدادی از حافظان کل و چند جزء قرآن و برترین‌های رشته قرائت تحقیق این مسابقه مجازی نیز با اعطای هدایایی تجلیل شد.

گزارش ایکنا حاکی است، همچنین در این مراسم از زحمات علی‌اکبر توپچی، رئيس سابق فرهنگ‌سرای قرآن تجلیل به عمل آمد. در این بخش قدردانی از این مدرس و پیشکسوت قرآنی، مجید رباطی، شهردار منطقه ۱۰ شهر تهران، سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، رحیم خاکی، مدیر فرهنگ‌سرای قرآن، سعید شرف‌دوست، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10، محمدمحسن درختی، رئیس اداره فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری تهران و محمدرضا جمالی، رئیس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری و اعضای شورایاران منطقه 10 حضور داشتند.

این مراسم در ساختمان شهید حبیب غنی‌پور واقع در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام