صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۷۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمالغرب کشور گفت: با درخواست مکرر اهالی رسانه و برای دومین بار، مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمال غرب کشور تا ۲۰ تیرماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، شهروز کامجو، دبیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمالغرب کشور، هشتم تیر ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: مهلت ارسال آثار جشنواره تا ۷ تیرماه اعلام شده بود که به دلیل همزمانی این رویداد با انتخابات خانه‎های مطبوعات و مشغولیت اغلب اهالی رسانه در انتخابات، تمدید آن درخواست شد.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‎های شمالغرب کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است، تصریح کرد: با تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه فرصت مناسبی برای اهالی رسانه در استان‎های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل جهت شرکت در جشنواره فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، دبیرخانه جشنواره در حال رایزنی با ستاد مقابله با کرونا در نحوه برگزاری مراسم اختتامیه است.
کامجو اظهار کرد: تاکنون استقبال مطلوبی از این جشنواره مشاهده شده که پیش بینی می‌شود با تمدید مهلت ارسال آثار، رویداد پررونق و موثری برای رسانه‎های شمالغرب کشور بعد از سال‎ها رکود رقم بخورد.

انتهای پیام