صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۸۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: بخشی از مطالبات جامعه می‌توان به صورت آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب پیگیری شود و باید همه ۷ هزار طلبه‌ای که در قم داریم انقلابی و پای کار و در مشکلات صبور باشند.

به گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز 12 تیرماه در دیدار مجمع نمایندگان طلاب قم، اظهار کرد: در خصوص مصوباتی که صورت می‌گیرد باید بدانیم کدام مصوبه به سرانجام رسیده و کدام انجام نشده تا برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در مورد مسائل فرهنگی صنف ما حتی شرایط بد اقتصادی، باید درد اول ما درد دین و فرهنگ باشد و بعد از آن باید بحث اقتصاد مطرح شود، دغدغه‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: برخی از مسائل دست ما نیست، ولی ما باید توسط رسانه‌ها مطالبات بحق فرهنگی، دینی را بخواهیم، پرچم انقلاب باید برافراشته باشد و نظام انقلاب اسلامی حرف اول ما باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: بخشی از مطالبات می‌توان به صورت آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب پیگیری شود و باید همه ۷ هزار طلبه‌ای که در قم داریم انقلابی و پای کار و در مشکلات صبور باشند.
وی ادامه داد: برگزاری نماز  جماعات و دعا‌ها و برگزاری مسابقات دینی در سواحل دریا، از  مواردی است که باید مطالبه شود، طلاب باید آموزش ببیند، در مکان‌های شلوغ شهر در ایام مختلف با برپایی خیمه مراسم پرسش و پاسخ داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در شرایط کرونایی وارد مسائل معیشتی بشویم، به وسیله همین برنامه کمک مؤمنانه، باید آمار دقیق از طلابی که مشکلات مالی عدیده دارند مشخص و کمک شوند، همچنین از ظرفیت خیرین هم استفاده شود.

محمدی لائینی ابراز کرد: در شرایط کرونایی برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی قرارگاه جهادی تشکیل دادیم که از طلاب استان تشکیل شد و صد‌ها اموات کرونایی را تغسیل و تدفین کردند، همچنین برای بررسی کمک مؤمنانه به سراسر استان سفر  و از نزدیک پیگیری کردیم.

انتهای پیام