صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۹۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اعتماد عمومی مهمترین سرمایه اجتماعی نظام است، به حرکت طلایه‌داران امر به معروف در جهت گسترش فرهنگ دینی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی به نظام تاکید کرد.

به گزارش ایکنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به ویژگی اسلامی و مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی چیزی به عنوان مقامات نداریم، بلکه جایگاه مسئولیت داریم و این مسئولیت‌ها نزد مسئولان امانت است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط دبیر سابق این ستاد مسئولیت در این سمت را یک بار امانت برشمرد و با اشاره به توصیه قرآنی«وَ قُولُوا لِلنّاسِ حُسْنا» تصریح کرد: وقتی خداوند از پیامبر(ص) می‌خواهد با مردم به زیبایی سخن بگوید‌، ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

استاندار خراسان رضوی رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را از جمله فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: مردم پشتوانه نظام هستند و باید اعتماد عمومی به نظام که مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است‌ را تقویت کنیم.

رزم‌حسینی افزود: بدون تردید جاذبه ستاد امر به معروف بیش از دافعه آن است و امیدواریم در این مسیر خطیر، طلایه‌داران امر به معروف در جهت گسترش فرهنگ دینی و ارتقای سطح اعتماد عمومی به نظام گام بردارند.

وی وظیفه این ستاد در ایام شیوع بیماری کرونا را تشویق و ارتقاء مراقبت‌های پزشکی میان مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم جمهوری اسلامی هر چه سریع‌تر از بند این بیماری منحوس جهان‌شمول رها شود.

انتهای پیام