صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، گفت: نمایشگاه مجازی پوستر‌های حجاب و عفاف در کانال اخبار هنر‌های تجسمی استان اردبیل راه اندازی شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، ۲۲ تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف با مشارکت هنرمندان در قالب برنامه‌های هنری اجرا می‌شود.
مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، تصریح کرد: نمایشگاه مجازی پوستر‌های حجاب و عفاف در کانال اخبار هنر‌های تجسمی استان اردبیل به نشانی TajasomiArdabil@ راه اندازی شده و علاقمندان می‌توانند از طریق شبکه مجازی از این صفحه بازدید کنند.
وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه و ورکشاپ خوشنویسی حجاب و عفاف با عنوان «گوهر ناب» در حوزه هنری استان اردبیل با مشارکت هنرمندان این عرصه، از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است.
رجبی افزود: در این کارگاه آموزشی ۱۰ اثر فاخر و قابل تحسین توسط هنرمندان شاخص استان تولید و مورد بازتاب در شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.
وی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های هفته حجاب و عفاف به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
مدیر کل حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: فرهنگ حجاب و عفاف یکی از معیار‌های اسلامی و دینی کشور است که باید در زمینه برنامه‌های ترویجی آن کار‌های ارزشمندی صورت گیرد و زبان هنر بهترین ابزار برای ارائه الگو‌های مناسب برای نوجوانان و جوانان در این زمینه است.
رجبی تصریح کرد: هنرمندان نیز می‌تواند به عنوان مروج حجاب و عفاف در ترویج این فرهنگ نقش آفرینی کنند و با استفاده از زبان هنر نوجوانان و جوانان را به سمت این ارزش‌های اسلامی سوق دهند.

انتهای پیام