صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۳۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن با حضور ۱۵۳ شرکت‌کننده در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام صابر پروین، سرپرست اداره امور قرآنی اداره این نهاد، اظهار کرد: در نخستین مرحله از پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم، 153 شرکت‌کننده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه افرادی که در این مرحله موفق به کسب نمره قبولی شوند به مرحله دوم آزمون که به‌صورت شفاهی و در نیمه دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه می‌یابند، افزود: شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، حافظان ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم هستند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: به پذیرفته‌شدگان در دو مرحله آزمون، مدارک هم تراز دیپلم (حافظ ۱۰ جزء)، فوق‌دیپلم (۲۰ جزء) و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری (حافظ کل) اعطا خواهد شد.

پروین با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون از شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرخمیر و حاجی‌آباد هستند، اضافه کرد: این آزمون رأس ساعت 8 صبح روز جمعه ۱۰ مردادماه در سالن همایش حوزه علمیه خواهران بندرعباس واقع در کوی آیت‌الله غفاری برگزار و نتیجه آزمون مرحله نخست در تاریخ پنجم مهرماه از طریق پايگاه اينترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.com اعلام خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: در این آزمون که با رعایت دقیق فاصله اجتماعی و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، همراه داشتن ماسک و دستکش بهداشتی الزامی است.

انتهای پیام