صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۴۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به مناسبت عید غدیر خم مرحله دوم کمک مؤمنانه با عنوان پویش «میهمان مولا» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 15 مردادماه در جلسه شورای مدیران اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به مناسبت عید غدیرخم مرحله دوم کمک مومنانه با عنوان «پویش میهمان مولا» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری یکی از اصول برگزاری مراسم عید قربان و عید غدیر است، ابراز کرد: از ظرفیت این برنامه‌ها برای کمک به محرومان استفاده می‌شود و ترویج کار خیر یکی از رویکردهای مهم است.

این مسئول از ذبح 341 راس گوسفند و 6 راس گوساله از عید سعید قربان تاکنون خبر داد و افزود: ارزش ریالی نذورات و قربانی‌های ذبح شده بیش از 25 میلیارد ریال است. علاوه بر نذورات و قربانی بیش از یک میلیارد و 54 میلیون ریال کمک‌های نقدی نیز توسط خیران به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به توزیع یک هزار و 645 بسته معیشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده به مددجویان قریب به 3 میلیارد ریال بوده که تحقق 94 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده فراهم کرده است.

وی ادامه داد: 6 هزار و 137 کیلوگرم گوشت قرمز و 3 هزار و 184 کیلوکرم گوشت سفید توسط خیران و نیکوکاران ادهدا شده و این نذورات توسط خیران و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# 024*8877*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره‌ حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

انتهای پیام