صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۶۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

پیش‌نشست‌های همایش «معنویت‌های نوظهور، شاخصه‌‌ها و نقدها» از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، در راستای پیش‌نشست‌های مجازی همایش «معنویت‌های نوظهور، شاخصه‌ها و نقدها»، اولین نشست با عنوان «جنبش‌های معنوی و کووید 19» با ارائه هادی وکیلی آغاز خواهد شد. این نشست مجازی روز دوشنبه، 27 مردادماه، از ساعت 11 تا 13 برگزار خواهد شد.

همچنین نشست «چالش مقایسه‌پذیری معنویت‌های نوپديد و معنویت اسلامی» با ارائه بهزاد حمیدیه در روز سه‌شنبه، 28 مردادماه، از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.

«جریان‌شناسی تحلیلی معنویت‌پژوهی در ایران» عنوان نشست دیگری است که با ارائه وحید سهرابی‌فر در روز چهارشنبه، 29 مردادماه، از ساعت 11 تا 13 از دیگر نشست‌های این مجموعه است.

نشست «مطالعات معنویت‌های نوظهور: سه موج مطالعاتی» هم با ارائه احمد شاکرنژاد، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در روز پنجشنبه، 30 مردادماه، از ساعت 11 تا 13 در فضای مجازی برپا خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این جلسات مجازی می‌توانند به نشانی https://engage2.shatel.com/b/nct-reh-wfh مراجعه کنند.

انتهای پیام