صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۱۶۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره استانی فیلم مقاومت در استان برای اولین بار خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، جمشید ارسلان‌جو، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 مردادماه در نشست شورای سیاستگذاری و هم افزایی شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت با بیان اینکه تاکنون این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شد، اما امسال بخش استانی نیز به آن اضافه شده اظهار کرد: نفرات برتر هر استان به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره صرفا با موضوع جنگ فیزیکی نیست و جنگ اقتصادی نیز به آن افزوده شده، بیان کرد: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، سلامت، هسته ای، انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، انقلاب اسلامی آینده‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم، تمدن نوین اسلامی، رزمندگان بدون مرز، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات این جشنواره است.
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی اعضای بسیج، کارکنان نیرو‌های مسلح و افراد غیر بسیجی نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه بسیج جامعه پزشکی استان ارائه دهند.
ارسلان‌جو با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش دفاع مقدس و بسیج است، یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در دو مرحله پایان مردادماه و هفته بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام