صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر؛

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر با اشاره به رونمایی از کتاب «ماه بر نیزه» به قلم آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: این کتاب که وصف ساحت مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) نگاشته شده در یک‌هزار نسخه به چاپ رسیده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنعمت‌الله رکنی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از کتاب «ماه بر نیزه» نوشته آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تسلیت تاسوعای حسینی و با بیان اینکه این کتاب اثر منحصر به‌فردی است اظهار داشت: کتاب «ماه بر نیزه»  نوشته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر که در وصف ساحت مقدس حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) نگاشته شده منحصر به‌فرد است چراکه شخصیت و مقام والای عباس‌بن‌علی(ع) در ابعاد گوناگون مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه در کتاب یاد شده از 100 ماخذ معتبر استفاده شده گفت: این کتاب دارای 8 فصل است و از زندگینامه، القاب، روایات، کرامات، اشعار و زیارت‌نامه حضرت ابوالفضل العباس(ع) با واکاوی دقیق و استفاده از 100 ماخذ به رشته تحریر درآمده است.

وی با تاکید بر مطالعه کتاب «ماه بر نیزه» گفت: مطالعه این کتاب هم برای پژوهشگران و هم قشرهای مختلف از اهمینی خاصی برخوردار است و می‌توان از آن بهره لازم را برد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بوشهربیان کرد: کتاب «ماه بر نیزه» زندگینامه حضرت اباالفضل (ع) اثر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری در شمارگان یک‌هزار نسخه و در قطع رقعی و در 270 صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار به چاپ رسید و روانه بازار نشر شده است.

رکنی با بیان اینکه تاکنون 50 درصد این کتاب خریداری شده است خاطر نشان کرد: این کتاب مجموعه 8گانه از موضوعات پیرامون شخصیت یگانه جهان اسلام حضرت ابوالفضل العباس(ع) که تاکنون به رشته تحریر درآمده است.

 

انتهای پیام