صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۳۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ایجاد و تقویت فضای امید و اعتماد در جامعه از سوی رسانه‌ها گفت: باید بتوانیم در قشر خاکستری اعتماد را زنده کنیم.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، روز گذشته 24 شهریورماه، در جمع مدیران رسانه‌ای استان همدان اظهار کرد: اعتمادسازی و امید آفرینی نیاز جامعه امروز است که رسانه‌ها در انعکاس اتفاقات خوب وکارهای تاثیرگذار مسئولان نیز باید کوشا باشند تا اعتماد در جامعه حاکم باشد.
وی تصریح کرد: گاهی رسانه‌ها به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می‌گیرند که این اتفاق در زمان انتخابات و برای رسیدن به اهداف شخصی بیشتر نمود پیدا می‌کند اما دیدگاه ما به رسانه‌ها ابزاری و سوء استفاده‌گرانه نیست.
شعبانی با تاکید بر ایجاد ارتباط موثر رسانه‌ها با قشر خاکستری جامعه اضافه کرد: این قشر در معرض خطر کنترل فکری است و رسانه‌های معاند این طیف را هدف قرار داده و برای آن‌ها برنامه ریزی دارد.
وی همچنین انتقاد را راهگشا دانست و ادامه داد: با نقد موافقم و از نقد نمی‌ترسم، نقد می‌تواند باعث حرکت رو به جلو شود و در کنار نقد باید اخلاق نیز رعایت شود.
شعبانی همچنین گفت: قدرت نویسندگی و سواد رسانه‌ای را در استان عالی نمی‌دانم و از خبرنگاران می‌خواهم خواسته‌ها و نظرات مردم را به ما منتقل کنند.

انتهای پیام