صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۳۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکید کرد:

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌ها و حوزوی‌ها می‌توان در راستای استمرار فعالیت‌های پرورشی و هویت بخشی دینی دانش‌آموزان در راستای اهداف سند تحول بنیادین گام‌های بسیار بلندی برداشت.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، امروز ۲۷ شهریور در چهارمین نشست اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: تمامی مصوبات نشست‌های کمیته همکار‌ی‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب تحقق یافته و عملیاتی شده است.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید 60 سرباز طلبه برای فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان جذب آموزش و پرورش شده‌اند.

وی، با اشاره به تعامل سازنده حوزه‌های علمیه استان و آموزش و پرورش، بیان کرد: از سال گذشته طرح ابتکاری داستان در خصوص روحانی، معین در مدارس استان اجرایی می‌شود.

نایب رئیس کمیته استانی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت تربیت دینی دانش‌آموزان و  نقش تربیت در ارتقاء کیفیت زندگی فردی و اجتماعی آنان، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه و ایجاد محدودیت برای حضور دانش‌آموزان در مدارس، دغدغه اصلی خادمین این نظام، تداوم تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و مهارت‌آموزی ایشان است.

واقعی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌ها و حوزوی‌ها می‌توان در راستای استمرار فعالیت‌های پرورشی و هویت بخشی دینی دانش‌آموزان در راستای اهداف سند تحول بنیادین گام‌های بسیار بلندی برداشت و از این طریق آینده سازان ایران اسلامی را در این سامان، با مهارت‌های زندگی آشنا کرد.

در حاشیه این نشست از پوستر شعار سال تحصیلی جاری با عنوان « بانگ اذان، زنگ نماز » رونمایی شد.

 

انتهای پیام