صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
حاجی‌میرزایی اظهار کرد؛

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر جریان آموزش اختلال پیدا کند، آثار روانی آن بر دانشجویان و دانش‌آموزان و آینده سرزمین پایدار است، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند شیوه‌های مختلف را تجربه کنند، می‌توانند راه حل ارائه دهند که منجر به استمرار آموزش شود، وگرنه اگر آموزش را تعطیل کنیم، دستاوردی نخواهیم داشت.

به گزارش ایکنا، محسن‌ حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، امروز 30 شهریورماه، در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت شهید رجایی اظهار کرد: رمز و راز زندگی، عزت و پایداری در مرام حسینی است و ان‌شاءالله همه ما از این دانشگاه بزرگ درس‌های فراوان بگیریم. اکنون در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و به همه دلاورمردان که حق حیات به گردن ما دارند ادای احترام می‌کنیم که این سرزمین را احیا کردند.
 
وی ادامه داد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم که با نثار همه وجودشان، آرامش، امنیت و پیشرفت را برای این سرزمین به ارمغان آوردند و درجاتشان نزد خداوند متعالی است. امیدوارم که همگی ما ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده‌ ایشان نشویم.
 
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در آستانه پاییز، بهار علم و دانش را آغاز می‌کنیم، گفت: مهم‌ترین مخاطره‌ای که بر اثر شیوع کرونا به وجود آمد، مخاطره در حوزه آموزش است. کرونا باعث ایجاد اختلال در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شد و به تدریج جامعه با تلاش و تعهد نیروهای خود توانست تعادل را حفظ کند و کسب و کارها را رونق دهد و سپس فعالیت‌های آموزشی آغاز شد.
 
وی اظهار کرد: این روزها در فضای رسانه‌ای مورد نقد قرار می‌گیریم که چرا سال تحصیلی را آغاز کردیم؟ آیا نگران سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان نیستیم؟ اکنون با این مسئله بزرگ اجتماعی رو‌به‌رو هستیم که اگر جریان آموزش اختلال پیدا کند، آثار روانی آن بر دانشجویان و دانش‌آموزان و آینده سرزمین پایدار است.
 
وزیر آموزش و پرورش گفت: از طرفی نگران سلامت فرزندانمان هستیم. کسانی که می‌خواهند شیوه‌های مختلف را تجربه کنند، می‌توانند راه حل ارائه دهند تا منجر به استمرار آموزش شود، وگرنه اگر آموزش را تعطیل کنیم، دستاوردی نخواهیم داشت.
انتهای پیام