صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

امام جمعه سلطانیه با تأکید بر هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای، تصریح کرد: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب‌‌، امام جمعه سلطانیه ظهر امروز، دوشنبه، ۳۱ شهریور در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تشریح اجمالی ابعاد سند ۲۰۳۰ و هشدارهای چندین باره مقام معظم رهبری در مورد خطرات این سند، گفت: مغایرت با استقلال علمی و فرهنگی کشور اولین اشکال سند ۲۰۳۰ است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای آموزش و پرورش و معلمان باید سند ۲۰۳۰ را مطالعه و با ابعاد و اهداف آن آشنا شوند، عنوان کرد: مدیریت مهم‌ترین و حساسترین نهاد آموزشی و پرورشی کشور و تربیت نیرو برای دشمن دومین اشکال و خطر سند ۲۰۳۰ است.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی راه به جایی نبرده و در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را آزموده است و لذا از راه جنگ نرم وارد شده، افزود: سند ۲۰۳۰ نفوذ فرهنگی و نرم دشمن را هموار می‌کند.

وی به اهداف سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و با تاکید بر اینکه اهداف این سند بر خلاف آموزه‌های دینی و اسلامی است، بیان کرد: برابری جنسیتی، اختلاط آموزشی، عادی بودن ارتباط دختر و پسر نامحرم، خلاف حقوق کودک شمرده شدن تربیت و خشونت معرفی شدن شهادت از جمله اهداف این سند است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشاوره در انتخاب رشته که یکی از موضوعات جلسه بود، و با تاکید بر هدایت دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به حلول ماه صفر و معروف بودن این ماه به نحوست، گفت: نحوست ماه صفر ریشه دینی ندارد بلکه به‌خاطر حوادثی که در این ماه اتفاق افتاده است که به نحس بودن معروف شده است.

انتهای پیام