صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۲۷۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

به مناسبت اربعین حسینی، براساس اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین، انجام هرگونه راهپیمایی و پیاده‌روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه ممنوع است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین، در خصوص ممنوعیت انجام هرگونه راهپیمایی و پیاده‎روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه


با عرض تسلیت اربعین حسینی(ع) و شهدای عاشورایی و با قدردانی از همکاری مردم ولایتمدار و عزیز با این ستاد به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند.

پیرو اطلاعیه‌های صادره و در راستای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، انجام هرگونه راهپیمائی و پیاده‌روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه، به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است و قرائت زیارت اربعین با اولویت قرائت در منازل و یا منطبق با شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی در اماکن سرباز و در روز اربعین برگزار خواهد شد.

لذا از تمامی عاشقان و دلدادگان حسینی(ع) دعوت می‌شود با رعایت این مهم، این ستاد را در مدیریت و ممانعت از شیوع بیماری کرونا یاری کرده و قانونمندی خود را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام