صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

برنامه «هشتگ دین» شبکه قرآن و معارف سیما به سؤالات مخاطبان در فضای مجازی پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایکنا، شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول و مقارن با ایام ولادت پیامبر گرامی اکرم(ص) علاوه بر افتتاح گرافیک جدید شبکه، برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان تهیه کرده است. به این ترتیب تلاوت مجلسی جدید، از قاریان مشهور جهان اسلام هر شب ساعت 23، نغمه‌های روحانی آیات قرآن را به خانه‌های بینندگان خواهد رساند.

برنامه نمایشی یکی بود، یکی نبود از مجموعه برنامه‌های رئال عروسکی با موضوع کودک و نوجوان است که از 17 ربیع‌الاول از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

برنامه نقش من در مورد بیانیه گام دوم انقلاب نیز از 13 ربیع‌الاول، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 و ویژه‌برنامه رسم برادری از 12 تا 17 ربیع‌الاول ساعت 12:45 پخش می‌شود. همچنین، برنامه چهارراه با موضوع پاسخ به چالش‌ها و سؤالات مبتلابه جوانان و نوجوانان روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 21 و بازپخش آن پنجشنبه ساعت 18 میهمان نگاه مخاطبان خواهد بود.

برنامه خوشبخت ویژه خانواده‌ها است که هر روز ساعت 9 و از 17 ربیع‌الاول نیز گلچین این برنامه ساعت 23:30 پخش می‌شود. برنامه هشتگ دین با پاسخ به سؤالات ارسالی مخاطبان در فضای مجازی این برنامه نیز، هر روز ساعت 13 از این شبکه پخش خواهد شد.

همچنین، ویژه‌برنامه ستاره‌ها شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 هر روز به معرفی نخبه‌های قرآنی می‌پردازد. برنامه بیکران هم که گفت‌وگویی قرآنی با حضور کارشناسان و دانشجویان است، یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت 22 پاسخگویی سؤالات قشر جوان خواهد بود.

پخش ادعیه و زیارات هر روز ساعت 19:30 و مسابقه تلفنی ایرانشهر از 9 ربیع‌الاول هر روز ساعت 16 در دستور کار شبکه است. همچنین، مسابقه استعدادیابی نخبه‌های تلاوت در برنامه اسرا نیز از 9 ربیع‌الاول روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت 20 و مستندهای معارفی و قرآنی نیز از سوم آبان‌ماه ساعت 12:30 پخش می‌شود.

انتهای پیام