صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۵۱۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

در مراسمی از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر از خدمات مسئولان پالایشگاه فجر جم در برپایی موکب قرآنی ایام اربعین طی سال گذشته تجلیل شد.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: امروز طی مراسمی از خدمات عبدالصمد نجفی، مدیرعامل پالایشگاه فجر جم، سیدمهدی احمدی، روابط عمومی، شمسی، رئیس دفتر نمایندگی در مرکز استان، که دو سال پیاپی در برپایی مواکب قرآنی اربعین حسینی به مجموعه قرآنی استان کمک کردند، تجلیل شد. در این مراسم جواد احمدی‌منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بوشهر نیز حضور داشت.

وی افزود: هر ساله اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با کمک شرکت‌ها و افراد خیر، چهار موکب قرآنی را در مسیر پیاده‌روی اربعین در کشور عراق برپا می‌کند که کمک‌های پالایشگاه فجر جم به این حرکت، ویژه و به موقع بوده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر گفت: در این نشست، درخواست شد با توجه به اینکه استان بوشهر، 340 مؤسسه و مرکز و خانه قرآن شهری و روستایی دارد، در صورت امکان از ظرفیت فضای مجازی در بُعد آموزشی مؤسسات به جامعه قرآنی استان کمک، و از ظرفیت آموزشی و کمک‌های اجتماعی محیط پیرامون آن‌ها نیز بهره‌مند شویم.

پالایشگاه فجر جم یکی از پالایشگاه‌های بزرگ در خاورمیانه است که میان کوه‌های شهر جم واقع شده و وظیفه گازرسانی به سراسر کشور را دارد.

انتهای پیام