صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۵۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
طاهرآبادی:

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت تهران گفت: مؤسسات قرآنی از تهدید پیش آمده از کرونا به عنوان فرصت استفاده کردند به گونه‌ای که با ایده‌های خلاقانه در عرصه مجازی، بهتر عمل می‌کنند.

به گزارش ایکنا، کرونا و به تبع آن شرایط پیش آمده از آن، موجب شد تا سبک زندگی، کسب و کار و بحث‌های آموزشی تغییر زیاد و ملموسی داشته باشد و عرصه مجازی، شلوغ‌تر از هر زمان دیگری شود. مؤسسات قرآنی نیز در عرصه آموزش به دلیل تعطیل و نیمه تعطیل شدن دوره‌های حضوری، به سمت این فضا سوق یافتند.

میثم طاهرآبادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تهران گفت: 90 درصد مؤسسات از تهدید کرونا با ارائه ایده‌های مجازی به عنوان فرصت استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حتی به اذعان برخی از مدیران مؤسسات قرآنی تهران، با ارائه ایده در این فضا، درآمدهای مناسبی کسب کرده‌اند، اظهار کرد: این امر موجب شناخت بهتر مؤسسات قرآنی و فعالیت آنها و گسترش جامعه مخاطب‌شان شد.

طاهرآبادی تصریح کرد: همواره مؤسسات و تشکل‌های قرآنی باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که تولید محتوای آموزشی جذاب در قالب فیلم‌ها، تصاویر گرافیکی، فایل‌های پاورپوینت و پی‌دی‌اف و به کارگرفتن اسلاید‌های آموزشی، تعامل با قرآن‌آموزان و تقویت این ارتباط به صورت دوسویه، استفاده از ظرفیت‌ پیام‌رسان‌های مختلف و آزمون‌های آنلاین به روند بهبود برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین جذب حداکثری جامعه مخاطب اثرگذار است.

انتهای پیام