صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۶۵۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

کتاب «روش‌های اقناع اندیشه» به قلم مسعود سلمه‌ای از سوی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه به چاپ رسید.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه، به کار انداختن اندیشه مخاطبان و اقناع آن، یکی از مهمترین اهداف سخنرانی دینی به‌شمار می‌رود؛ چراکه تمام واکنش‌ها از دریچه اقناع می‌گذرد و تا اندیشه انسان نسبت به موضوعی قانع نشود، تغییر در رفتار بسیار مشکل و یا غیرممکن خواهد بود.

کتاب روش‏‌های اقناع اندیشه بعد از بررسی تاریخچه اقناع، به تعاریف اقناع در حوزه‌های مختلف پرداخته و سپس با بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به اقناع و متقاعدسازی در سخنرانی دینی، مبانی دینی و اصول اقناع اندیشه را تبیین می‌کند. در این کتاب اقناع و متقاعدسازی مخاطب با روش‌های تأثیرگذار و متنوعی همچون نقد و بررسی، تجزیه و تحلیل، تعلیل و توجیه، توضیح و تبیین و... ارائه شده و سپس به جهت کاربردی شدن بحث، به انواع و اقسام هر کدام از روش‌ها پرداخته و در پایان نیز چگونگی استفاده از این روش‌ها، به همراه یک نمونه سخنرانی آموزش داده شده است.

این کتاب به قلم مسعود سلمه‌ای و از سوی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
زنده باد نوآوری
ان شا الله سخنرانی ها ی روجانیون محترم هم به برکت این نوآوری جذاب تر از گذشته شود.
یا علی
فخری زاده
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سعیکم مشکور
عابدین
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
جای این کتاب ها تو حوزه واقعاااااااا خالی بود