صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور از جان باختن ۴۷۵ نفر در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. پنج هزار و۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری یادآور شد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
انتهای پیام