صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۶۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج، برنامه زنده تلویزیونی «عشق مدرسه‌سی» از شبکه استانی اردبیل پخش می‌شود.

سعید نوریان، مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برنامه زنده تلویزیونی «عشق مدرسه‌سی» از شبکه استانی اردبیل  پخش می‌شود.

وی بیان کرد: «عشق مدرسه‌سی» عنوان یک برنامه زنده تلویزیونی است که همزمان با هفته بسیج از شبکه استانی سبلان پخش می‌شود و این برنامه هرشب به مدت ۵۰ دقیقه با حضور بسیجیان از قشر‌های مختلف و بابخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

نوریان خاطر نشان کرد: این برنامه زنده به تهیه کنندگی صمد فریدی، کارگردانی مجید علیزاده، مجری و نویسنده سعید نوریان، تصویربرداران غلام حسین آقازاده، مهدی حبیب زاده، مقصود زارعی و حجت غفاری، صدابرداران رضا جباری، محمد بدلی و یوسف پیله ور، تدوین و گرافیست وحید علیزاده و دستیار تهیه میرجلیل میرحمیدزاده به اجرا در آمده است.

مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل اظهار کرد: اهداف این برنامه آشنایی با ساختار و عملکرد بسیج، آشنایی با بخش و ساختار‌های بسیج و انعکاس فعالیت‌های بسیج در قالب گزارش و ارتباط تلفنی، تبیین و بررسی نقش بسیج و بسیجیان در ثبات و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تدوین و بررسی تشکل الهی بسیج و گزارش از عملکرد آن، انعکاس فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، تدوین و بررسی نقش بسیج در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا کنون است.

انتهای پیام