صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان بیان کرد: خون شهید فخری‌زاده و دیگر بیگناهان و قربانیان ترور، همانند گذشته، اشغالگران و سلطه خواهان را رسوا‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از گلستان‌ و به نقل از روابط عمومی  نماینده مقام معظم رهبری در گلستان،  آیت الله  سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان با  صدور پیامی شهادت محسن فخری‌زاده  را به مردم ایران تسلیت گفت.

وی بیان کرد: شهادت مظلومانه اندیشمند پدافند هسته‌ای کشور  محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در عملیات تروریستی دشمن جاهل و شرور ایران اسلامی را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ایران اسلامی که قربانی مدام سیاست‌های سلطه در گسترش تروریسم بوده است، این بار نیز یکی از فرزندان خدوم خود را از دست داد و اما خون این شهید گرانقدر و دیگر بیگناهان و قربانیان ترور، همانند گذشته، اشغالگران و سلطه خواهان را  رسواتر خواهد کرد.

وی  ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و قدرت‌های بزرگ و دست نشانده آنها، اظهار کرد: از تمام نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهم  با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور  را شناسایی و به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

انتهای پیام