صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۸۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

جامعه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه در به شهادت رساندن نخبه علمی و دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده، بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، جامعه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه در پی شهادت رساندن نخبه علمی و دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده، بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانه بدین شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/۲۳)

اقدام جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی در غروب جمعه دماوند هر چند قلب ملت‌های مسلمان منطقه را به درد آورد و حماقت سردمداران رژیم تروریستی و ناتوانی آن را در فهم معادلات منطقه‌ای نشان داد، لیکن اقدامی دور از انتظار از یک رژیم حامی تروریسم نبوده و نیست.

سران کاخ سفید و رژیم آدم‌کش صهیونیستی از دهه‌ها قبل ناتوانی خود در مواجهه با مخالفان، منتقدان و مجاهدان را به شکل حذف فیزیکی و ترور نشان داده‌اند. ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حمایت از گروهک‌های تروریستی نقش پشتیبان اصلی آن‌ها در ترور دانشمندان و نخبگان و بیش از ۱۷ هزار تن از شهروندان ایرانی را ایفا کرده است.

ما جامعه قرآنی استان چهارمحال‌وبختیاری این اقدام تروریستی را محکوم و شهادت نخبه علمی و دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده، همکاران و شاگردان ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و حشر با سالار شهیدان(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

اقدام قاطع و سریع دستگاه‌های امنیتی کشور و انتقام از عوامل این حادثه دردناک که باید در کمال قدرت و اقتدار با هوشیاری مدیرانه در وسعت خواست همه آزادگان و ظلم‌دیدگان جهان و دوستداران علم و دانش انجام گیرد، مورد انتظار جدی ملت بزرگ ایران است؛ لذا از همه قوا و نهادهای مرتبط می‌خواهیم با دقت و قدرت این خواسته ملی را به شکلی بازدارنده و قاطع محقق نموده و نسبت به حفظ امنیت نخبگان علمی کشور اقدامات عاجل و جدی را در دستور کار خود قرار دهند».

انتهای پیام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
این جامعه قرآنی که گفتین دقیقا کیا هستن که هر از گاهی عرض اندام میکنن؟