صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم این استان می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، غلامرضا مشعل‌چی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان و رفع نیازهای آنان در شرایط کنونی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند به شکرانه سلامت خود و خانواده‌شان با استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی به‌صورت غیرحضوری، صدقه و کمک‌های خود را به فقرا و نیازمندان اهدا کنند.

وی بابیان اینکه این نهاد طرح‌های متنوعی را مبتنی بر نیاز محرومان طراحی و فضای مناسب برای خدمت‌رسانی به نیازمندان فراهم کرده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه می‌توانند صدقه خود را روزانه به‌صورت کسر از شارژ و یا صورت‌حساب پایان دوره پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه نیز به‌منظور مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و پرداخت صدقه و کمک‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: سامانه ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌ شده و تلفن چهار رقمی ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به سؤالات مردم نیک‌اندیش استان یزد در سراسر استان است.

انتهای پیام