صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۲۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

بیست و دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن امروز، دوم دی‌ماه در بخش آقایان در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، بیست و دومین جشنواره فرهنگی ـ قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با شعار دفاع از حریم «قرآن و ولایت»‌، یاد‌بود سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی، در بخش آقایان و در مقطع سنی 12 سال به بالا به صورت ویدئو کنفرانس، امروز دوم دی‌ماه در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تقلیدی تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء ۱۰ و ۲۰ و اناشید با راهیابی برگزیدگان مرحله استانی در این بخش به میزبانی شعبه نامجوی جامعةالقرآن در حال برگزاری است.

این جشنواره با قضاوت حمیدرضا اکبرنژاد در بخش تجوید رشته قرائت تقلیدی و قرائت آزاد، محمدحسین سعیدیان، سیدمصطفی حسینی، امیرحسین حیدری، محمد جاوری در بخش صوت و لحن، محمدمهدی بحرالعلوم، امیرآقایی، حسین کوه‌خیل، محمدعلی اسلامی در بخش حسن حفظ و وقف و ابتدا، محمدرضا پورزرگری، مهدی غلام‌نژاد در بخش تجوید و طه امیر در رشته اناشید همراه است.

یادآور می‌شود، منتخبین مرحله کشوری در صورت رفع کرونا و مساعد بودن شرایط، به محافل قرآنی داخل و خارج از کشور اعزام خواهند شد. همچنین نتایج این دوره از جشنواره پنجم‌ دی‌ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام