صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۸۶۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

فرماندار شهرستان رودبار گفت: برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر را با در نظر گرفتن ملاحظات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید برگزار کنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، هوشنگ عباسقلی‌زاده، فرماندار شهرستان رودبار، امروز، 30 دی‌ در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های امسال دهه مبارک فجر را با در نظر گرفتن ملاحظات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید برگزار کنیم.

وی افزود: از روش‌های نوین و متفاوت به ویژه فضای مجازی به نحو مطلوب و شایسته در برگزاری باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره گیریم. طی جلساتی که به ریاست استاندار گیلان و با گزارش رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، مراسم راهپیمایی 22 بهمن به طور حتم برگزار نخواهد شد اما برپایی آن موکول به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است اما در مورد برگزاری مراسم‌های دیگر، به رژه‌های خودرویی و موتوری تأکید شده است.

فرماندار رودبار گفت: در شهرهای  لوشان و رستم آباد شهرستان رودبار بر اساس سوابق رژه ماشین آلات کشاورزی و سنگین برگزار می‌شود، امسال شرایط بسیار متفاوتی برای برپایی مراسم دهه مبارک فجر داریم و به رغم علاقه‌مندی حضور گسترده و میدانی مردم، در راستای تدابیر و دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا برنامه‌ها را باید با محدودیت برگزار کرد.

عباسقلی‌زاده با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه دولت مستبد آمریکا در دوره ترامپ که به عنوان منفورترین رئیس جمهور آمریکا لقب گرفت و کل دنیا را علیه ما برای لغو مراودات و اعمال تحریم‌ها، یکپارچه کرد؛ مردم ما را سخت در تنگنا قرار داد که البته با تلاش و تدابیر مسئولان کشور تلاش شد تا کمترین آسیب و فشار به مردم وارد شود.

وی تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین امکانات و برخورداری از خدمات هستند از این‌رو باید تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود  برای برخورداری آنها از امکانات و خدمات کشور و نظام بکار گیریم و تلاش کنیم به سهم خود قدم مؤثری برای کاهش مشکلات و ایجاد رفاه نسبی مردم برداریم.

انتهای پیام