صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

امام‌جمعه میاندوآب گفت: براساس فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اولین آرمان این انقلاب استکبارستیزی است و حتی سنگ بنای این انقلاب راندن آمریکا از ایران بود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، چهارم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه مبارک فجر میاندوآب‌، اظهار کرد: برخی سنگ انقلاب را به سینه می‌زنند ولی فداکاری و ایثارگری سردار سلیمانی را زیر سوال می‌برند که این دور از انصاف است. پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب یکی از شاخصه‌های یک شخص انقلابی است که باید هنگام ارزیابی افراد در کنار دینداری و دلسوز بودن به آن توجه شود.

امام جمعه میاندوآب بیان کرد: هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت رسیدن به آن‌ها از دیگر شاخصه‌های انقلاب و انقلابی بودن است و براساس فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اولین آرمان این انقلاب استکبار ستیزی بوده و حتی سنگ بنای این انقلاب راندن آمریکا از ایران بود.

وی ادامه داد: پایبندی به استقلال کشور، حساسیت به کار و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن را از دیگر شاخصه‌های انقلاب بوده و گاهی اوقات تمرکز و تلاش خود را به جزییات معطوف می‌کنیم در حالی که باید با در نظر گرفتن انقلاب به چشم‌انداز آن در بعد کلان توجه کنیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده اظهار کرد: تنها راه بقای انقلاب اتحاد و همدلی و پرونده‌سوزی به جای پرونده‌سازی بوده و در راه انقلاب باید به جای دفع جذب داشته باشیم، جذب دوست برای انقلاب همان قرار گرفتن در مسیر انقلاب است و ایجاد دوقطبی همان بوجود آوردن ظالم و مظلوم و تداوم راه آمریکایی - اسراییلی است.

وی افزود: از بین بردن فاصله طبقاتی در جامعه و رسیدگی به امورات مردم بر حسب وظیفه دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال در میاندوآب براساس تصمیم و دستورالعمل‌های کشوری و استانی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد و در دهه فجر امسال آذین‌بندی و فضاسازی شهری از سوی دستگاه‌های متولی به نحو مطلوب اجرا شود تا اقدامات و اتفاق‌های افتاده در راه پیروزی این انقلاب تداعی و مرور شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۵۰ پروژه‌درمانی، عمرانی و خدماتی با هزینه ۷۸۱ میلیارد ریال در میاندوآب بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام