صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۵۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی البرز بیان کرد: پویش «با قرآن در خانه بمانیم» ویژه دانش‌آموزان استثنایی استان از 12 تا 25 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

عباس کشاورز، رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی البرز، 15 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری پویش «با قرآن در خانه بمانیم» ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، اظهار کرد: این پویش با کمک مدرسه و اولیای دانش‌آموزان از ۱۲ بهمن‌ آغاز و تا ۲۵ بهمن‌ ادامه دارد.

وی، استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با آموزه‌های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال فیلم‌های دو دقیقه‌ای از تلاوت، تفسیر قرآن و یا با کشیدن تصویری از قصه‌های‌ قرآنی در این پویش مشارکت کنند.

رئیس آموزش‌ و پرورش استثنایی البرز در ادامه با تأکید بر اشاعه فرهنگ قرآنی در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، بیان کرد: نهادینه‌ کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن در ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی به‌منظور رشد و تکامل دینی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان با الگو قرار دادن کتاب آسمانی در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرار می‌گیرند، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در فضای مجازی بتوانیم با ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن به اهداف مدنظر دست یابیم.

انتهای پیام